П`ятниця, 28.02.2020, 12:58
ДНЗ «Волочиський промислово-аграрний професійний ліцей»
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 338
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в ДНЗ «Волочиський промислово-аграрний професійний ліцей»

Алгоритм роботи з дітьми-жертвами насилля:

- Проведення діагностики визначення рівня самооцінки (методика Дембо-Рубінштейна)

Проведення бесід на теми:

1.«Що таке булінг та як захистити себе при його вчиненні»

2. «Формування адекватної самооцінки та розвиток своїх умінь та здібностей»

-   Спостереження за активністю учнів на уроках та перервах

Алгоритм роботи з дітьми-булерами:

- Проведення діагностики агресивних та ворожих реакцій людини за методикою Баса-Дарки та методики «Агресивна поведінка» (За Є. Ільїним та П. Ковальовим)

- Проведення діагностики схильності до конфліктної поведінки за методикою К.Томаса, діагностики схильності особистості до конфліктної поведінки, адаптація Н.В.Гришиної.

-  Спостереження за активністю учнів на уроках та перервах;

- Проведення бесід на теми:

1. «Що таке булінг та які наслідки при його вчиненні»;

 2.«Розвиток емпатії та налагодження дружніх зваємин з однолітками, педагогами та батьками»;

3.«Повага та вічливість до мого співрозмовника».

- Проведення корекційно-розвивальної програми: "Подолання агресії"

Алгоритм роботи з педагогами щодо попередження булінгу в освітньому середовищі:

- Проведення семінарів на теми:

1. «Булінг та дружні жарти. »

2. «Ознаки дитини, над якою вчинено домашнє насильство»

3. «Кібербулінг. Безпека здобувачів освіти в мережі Інтернет»

- Надання консультування з приводу запобігання булінгу в освітньому середовищі

Алгоритм роботи з батьками щодо попередження булінгу в освітньому середовищі:

- Визначення рівня батьківського ставлення (ОРО) А.Я. Варги і В.В. Століна, проективної методики «Малюнок сім’ї» 

- Проведення бесід на теми:

1.«Друзі та хобі моєї дитини. Відверта розмова»

2.«Кібербулінг. Як захистити свою дитину в мережі Інтернет»

 3.« Запобігання та протидія домашньому насильству»

Алгоритм роботи зі здобувачами освіти щодо попередження булінгу в освітньому середовищі:

- Проведення діагностики міжособистісних відносин в групах (соціометрія Дж.Морено)

- Проведення годин психолога на тему «Кібербулінг»

-Проведення психологічного тренінгу на тему: «Булінг. Як захистити себе»

-  Спостереження за активністю учнів під час уроках та на перервах

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

1. Із метою створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти здобувачів освіти, педагогічні працівники, батьки та інші учасники освітнього процесу зобов’язані повідомляти керівника закладу про випадки булінгу, учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб. Заяву про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.

2. Заява подається керівнику закладу освіти відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

3. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.

4. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.

5. Якщо випадок цькування був єдиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.

6. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

7. Здобувач освіти може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.

Рекомендації до оформлення заяви

1. Подається державною мовою.

2. Чітко вказуються прізвища.

3. Дотримання вимог до оформлення реквізитів.

4. Не допускати виправлень.

5. Зміст заяви пишеться в довільній формі.

Реагування на доведені випадки булінгу

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

  1. У день подання заяви видається наказ по закладу освіти про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
  2. Створюється комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) (далі – Комісія) зі складу педагогічних працівників (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьків постраждалого та булера, керівника закладу освіти та скликається засідання.
  3. Комісія протягом 10 днів проводить розслідування та приймає відповідне рішення:

– якщо Комісія визнає, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, тобто відповідні дії носять системний характер, про це повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна превенція) та Служба у справах дітей;

– якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згоден з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України із заявою.

  1. Рішення Комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів Комісії.
  2. Кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), за наявності — спостерігачі зобов’язані виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

Стаття 173-4. Булінг (цькування) учасника освітнього процесу(Кодекс України про адміністративні правопорушення)

Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого: – тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення: – тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років: – тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років: – тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Вхід на сайт
Пошук
Зворотній звязок
Зворотній зв'язок:

Тел.: 03845-95998

Факс: 03845-36956

Email: vpapl@i.ua

Друзі сайту
Всі права захищено © 2020Зробити безкоштовний сайт з uCoz